Wednesday 12 July 2006

~Copy n Paste from the Old Blog-3~

Wednesday, July 12, 2006

BosaNNNN......GeRamMM....

2nd day in my new office, sangat bosan Allah SWT jer yang tahu.....


Bukan nak mengutuk tp kerja kat hQ memang macam S***.... Sengsara nyer aku memang aku dimotivated kerja kat sini..... Internet tade, tepon tade, Ni pon aku menempel kat meja opismate aku. Dah la opis aku jauh dari orang, kotor jangan cerita la (cleaner malas nak datang jauh sgt), duduk sorang-sorang, opismate aku memang jarang sgt ada kat bilik, ntah mane2 dia g.... sebok sgt kot, nak xerox pon kena cross 5 buildings... BULLs**t laaa, ada satu jer mesen xerox utk satu bangunan..... duit banyak2 beli la satu utk setiap department.... tak paham aku.... Nak dPt kerjasama dari orang HQ susah gilerrrr, nak suruh pasang line tepon ngan internet kat bilik aku pon banyak songehhhhh!!!! ANGIN satu badan aku nih.....

Aku kat sini mmg ALONE.... waaaarghhh rindu PWT.....
Breakfast sendiri bawak bekal roti hari2
Lunch tak payah...malas nak turun bawah
Semayang kat bilik aku jer...
Selagi tak dipanggil oleh BOS mmg aku dok kat sini je laa
Kalo aku turun kang orang cakap aku merayap je pulak!

Aku rase mcm ada konspirasi jahat yang menukarkan aku ke sini.... ntahlahhh just a Bad Instinct..... ape pon yang Mangkuk & Ayun plan to do with me.... I will prove it that I'm not week!!! Just give me any kind of work laaa.... Sure BERESSS....

GERAMMMMsssss

posted by eNeFF @ 4:18 AM
2 comments

Hehehe....jangan bersangka buruk.Tak de konspirasi jahatnyalah....ada hikmah le tu....

3:07 PM

akak-EGO said...

OLLA Miamor...

rilekss laa....jgn sedih2...don't cry for me argentina hehehe.jgn dikenang sangat ngan org jauh, takde maknanyaaaa.think posivite...banyak2 bersabo.Susah2 dulu senang kemudian...bebeh

10:00 AM

No comments:



Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers