Friday, 16 April 2010

TCB 1st giveaway


Join contest lagik... mencuba nasib untuk hadiah from Dubai

Syarat2 constest sgt mudah ... klik sini yerr

Kenapa saya patut menerima giveaway dari TCB ni kerana saya tak pernah pergi Dubai, kalo dapat hadiah dari Dubai pon alhamdulilah.

Ni ada seloka khas untuk Bonda

B: Bonda nak g Dubai
O: Selamat jalan bye-bye
N: Nanti jumpa pak arab hai-hai
D: Don't shopping sampai pokai
A: Afraid nanti kena cukai

4 comments:

b.O.n.d.a said...

waaa cik Nani..siap berpantun lagi yer..tapi bOnda tak pandai nak jawab..bOnda try eks..jangan gelak! ekekeke..

H: Hai cik Nani
A: Awak kat nOttingham kah?
S: Saya ada member kat sana laki bini
N: nama dia Marwan ngan Sue
A: Alamak! takde kaitan ngan GA saya..
N: Nanti gOOd luck yer cik nani!
I: insya Allah esOk hari cabutannya!

waaa...Ok ke tak? hehehe..belasahhhhh =p

b.O.n.d.a said...

alamak cik nani, u lupa nak fOllOw bOnda erk? syarat WAJIB tu..
hehehe..cepat! cepat!!
=)

Hanani Mansor said...

Alamak Bonda,

Macam mana saya buleh tak jadi follower ni, sorry sgt ampun, confident giler dah complete. hopefully dipertimbangkan utk masuk list contestant huhu

Hanani Mansor said...

Salam Bonda

tetiba rase nak berpantun hehe

saya dah jadi follower tadi, mcm mana lah buleh tertinggal huhu

kenal kak Sue & abg Marwan, selalu jugak jumpa diorang