Friday 30 June 2006

~Copy n Paste from the Old Blog-1~

Friday, June 30, 2006

D StoRy bEgIN...

Hmmmm.... akhirnya termakbul gak hajat nak buat Blog ni, bukan ape sajee jer bosan kat opis hari ini, working mood tgh down sgt this week sebab next week dah kena transfer Bangi. Setahun dah kenangan kat PWT Wisma Sawit Kelana Jaya. Bilik pon macam tongkang pecah sbb tgh packing barang. Nasib la aku dah expert bab packing ni, biasa la dari kecik mmg selalu pindah-randah.


Aiyarkkk nanti aku jadi Penyelaras TUNAS Pusat a.k.a jadi BOSS utk TUNAS..... mcm best jer post tuh! Tapi aku dah bleh imagine ape keje aku kat HQ.... Sure aku akan jadi orang 'suruhan' bos-bos aku je kang....takper I take it as challenge. Sedey jugak nak tinggalkan member kat PWT (kakak, pakcik & makcik kat sini semua bestest!) Sedey nak tinggalkan kerja yang aku buat sekarang, jaga TUNAS Wilayah Tengah. Staff aku walaupon semua lelaki tapi semuanya good worker, selalu mendengar kata. Maybe aku ni memang BOSS yang baik :P

Aku just have to set positive in kepala utak aku jer, penghijrahan ke HQ adalah untuk future planning, mana tau rezeki aku makin cerah, bintang aku makin glitering, cepat aku dapat permanent post. Lagi pon dekat dgn rumah aku, jimat tol, jimat minyak. Senang bila aku dah ada baby nanti.... pertemuan dan perpisahan adalah lumrah idup...gudbye MiamoR...

Before aku end my 'kata-kata pengantar' for my Opening Blog today... I want to dedicate this Blog to my Beloved Husband dengan ucapan bila nak beli DuMuK Jr. I Sayang U Lebey Laa

posted by eNeFF @ 10:29 AM
1 comments

akak-EGO said...

OLAA..MIAMOR...

taHNIAH... dah berjinak-jinak ngan blog... jgn ketagih dah la.lgsung tak jadik keje lain nanntik...ingat...cap jari lum kerin tau...:)

from yang selalu je betul:
- akak ego :)

12:13 PM

No comments:



Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers