Monday 5 April 2010

MISTERI KEHILANGAN TELUR REBUS

Took so long time to upload my blog. I have to admit, i'm not very rajin to do it.

Just want to share a 'mystery' story that happened a few days back! MISTERI KEHILANGAN TELUR REBUS

Di suatu pagi yg indah... aku rebus telur nak buat sandwich telur for breakfast. Teringin sgt nak makan sandwich telur letak mayonise banyak-banyak pagi tu...nyum nyum.... (adakah itu consider mengidam?)

Bila dah siap rebus telur, kupas kulit letak atas dining table to cool it down, sambil buat kerja lain dulu. Then bila nak lenyek telur tu, tengok atas meja tak ada, pelik jugak, carik satu dapur tak jumpa mana lah tau salah letak (aku memang sangat pelupa orangnyer!) sampai boleh cari dalam dustbin takut terbuang haha!

Tengah sebok mencarik teringat dekat si kecik ku yg tgh main kat depan, senyap jer main, selalunya kalo dia main sorang2 mmg bising dgn bunyi toys dia. Aku pon jengah jap ke depan, speechless kejap tgk Fatihah dah melenyek telur rebus aku kat atas carpet kat living room. Lagi best dia suap semua teddy dia ngan telur rebus sambil nyanyi lagu twinkle2.....adoila anak ku.... FATIHAH...FATIHAH

Time tu rase nak menangis jer tengok telur rebus ku dan rase nak picit2 jer Fatihah tapi aku terus g cium muka anak akuyang comot n bau telur rebus. Dalam hati kreatif betuk la anak aku ni bagi extra work kat aku di pagi yang indah itu.

No comments:



Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers